fler besökare + minigrisar

Hur gör man för att få fler besökare på sin sida...
Jag brukar lämna kommentarer på dom sidor jag kikar in på... Har en del besökare men inga som lämnar kommentarer, lite tråkigt, för man vill ju kunna kika tillbaka...
Kanske skriver om för tråkiga saker, men tyvärr så kan jag inte så mycket om mode och jag har ingen chihuahua hund... men jag har juförsej 2 minigrisar, kanske skulle skriva lite mer om dom...

Vi gör ett test...
Har som sagt 2 minigrisar, Doris och Knorre, båda är runt året gamla... Dom bor i en egen lite röd stuga med vita knutar på våran tomt, den är även inhägnad så dom inte käkar upp alla mina blommor...

Ska fixa in en bild sen, just nu sitter ja på jobbet så här har jag inga bilder...

nu ska vi se om vi fick nån mer besökare, haha

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag tror definitivt att era minigrisar kommer att locka mer folk! :)

2008-05-15 @ 07:45:46
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Carmen

Halloj. Jag ska bättra mej i mina komentarer, kikar ju i princip in här dagligen...
Vad man ska skriva om i sin blogg, det vet inte jag heller...skriver det som faller in å sen om det e intressant för andra eller inte det kvittar. Haha.

Ha det gott

2008-05-15 @ 17:55:24
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0