Lördag kväll

Vad gör man en lördag kväll när man har ett hus för sig själv?
Nja mamma och Johnny är ju här, fast just nu har dom gått hem till sig i husvagnen... Så jag ligger i sängen å kikar runt lite på nätet, har precis duschat... Och är super trött...
Det jag gör när jag har ett hus för mej själv är alltså å slappar å vilar, hehe...

Idag har vi först varit runt på jakt efter ett nytt filter till poolen, det hittade vi till sist...
Sen har jag gjort potatissallad... Målat på en rostborttagningsfärg på innergolvet på bubblan, två vändor... Plus hunnit med å slänga på färg oxå, fåse imorrn om det räcker eller om det blir en vända till... Blir riktigt snyggt...
Sen kom mormor och morfar och åt lunch här...
Jag gjorde en rabarberpaj oxå som vi åt nu på kvällen...
Javisst ja, har ju badat i poolen oxå... Jag å mamma plaskade runt, hehe... Vi betedde oss som två små barn däri nästan, men det är kul...

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, men det tar vi då... Har kännt mig rätt så sliten den sista veckan, det är nog för att man jobbat så mycket... Hoppas kunna vila bort det mesta av det så jag är pigg sen igen...
Nu ska ja se om det är nåt skoj på tvn, annars blir det en bok som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0