Jäkla mupp maskin

Sitter här och svär åt denna satans mupp maskin... Ja jag är på jobbet om nån undrar,hehe...

Ingenting vill funka... Trodde ja skulle hinna mycket mera idag, men icke då... Det är tydligen en sån natt inatt... Där ingenting funkar, men då vet man iallafall att det funkar imorgon,tsss...

Får inte fram några kartong etiketter... Provade på en massa olika sätt i typ en timme... Det är alltså ett dator programm som styr det där, man ska starta körningen i datan så ska rätt etiketter komma till kartongerna...
Programmet startar men inga etiketter dyker upp... Så jag gav upp och kör med en bläckstråleskrivare istället...
Men när man gör det så får man inga pall etiketter, eftersom inplastningsmaskinen läser av en streckkod på kartongetiketterna för att få pall etiketterna så funkar det ju inte, eftersom jag inte har några kartingetiketter...
Hajjar ni??

Då måste man printa ut dom för hand... Gahhhh...

Sen när jag väl startat allting så bråkar flasklyftaren, tar flaskorna snett, så nu har jag fått finjustera massa grejjer i den, så nu funkar den hyffsat...

Men så kan jag inte köra för många pall, för då har våran sommarjobbare på dagen ingenting att göra, eftersom hon inte kan göra en omställning... Så nu sitter jag här iallafall å gör ingenting... Suck!!!

Men annars är allt bra...

Kommentarer
Postat av: matilda

lycka till på jobbet!

2008-06-26 @ 10:58:35
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0