Stress

Phua.. Vilket stress det blev...
Hade möte idag mellan halv två och halv tre... Klockan tre började Paulines luciatåg... Å jag skulle hinna hämta Felicia innan...
Bara det att mötet drog ut på tiden, så jag stack innan mötet var slut, vid tjugo i tre... Ringde Felicias skola så att hon kunde klä på sig å vara klar när ja kom... Sprang upp å hämtade henne, så sprang vi ner till bilen, å körde en aning fort till dagis... Precis när vi klev in genom grinden så gick alla barnen i löucia tåget ut genom dörren (vi var utomhus)... Så vi hann precis... Dom var jättefina och duktiga... Pauline var så stolt där hon stog med sitt lucia ljus,hihi...

Glömde kameran hemma men tog en del bilder me mina mobiler... Ska se om ja får in dom i datorn sen...

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahah hallå där, ql att du hittade mig:-). O du har oxå en blogg ser jag. Härligt då har jag att läsa framöver;-). Kraaaaaaaaaamar till min "älsta" kompis

2008-12-17 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0