Grytan sjuder

Just nu står en gryta på spisen å sjuder, luktar riktigt gott i hela huset... Blir en enkel gryta med nötkött,paprika och champinjoner... Kokt potatis till...

Vi var iväg på förmiddagen å handlade lite mat och grejjer till nyår, sen åkte vi förbi mormor och morfar en sväng å lyssnade om dom behövde nån hjälp med nåt...
Sen vidare till slagsta och netonnet där Martin behövde nåt... Sen lunch på MC, sen hem... Slappade lite på soffan då jag har ont i huvudet och halsen...

Å nu står det alltså mat på spisen som jag måste springa å kolla med jämna mellanrum...

Imorrn kanske jag måste åka å skjutsa morfar till globen sjukhuset där dom ska kolla såret efter operationen, det beror om mamma hinner hem eller inte... Dom var tvungna å åka iväg på ett möte i typ borås eller nåt... Hinner dom inte hem så skjutsar jag morfar,annars kör morsan honom...

Det får vi se imorrn det...

Nä nu ropar spisen på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0