läkarbesök och shopping

Idag var jag på mitt läkarbesök efter alla provtagningar, det gick bra... Var en otroligt flummig läkare men men...
Han frågade en massa om hur jag mådde, hur jag åt, hur jag kände mej osv... sen kom han fram till att han ville att jag skulle prova och ta järntabletter i ett halvår och sedan ta nya prover... Blodvärdena och den höga pulsen och höga blodtrycket hör tydligen ihop, eller kan göra det... Han sa att om man har låga blodvärden så påverkar det pulsen iochmed att hemaglobinet i blodet går trögre,eller va fasen ja har ingen aning, men han sa att det mycket väl kunde höra ihop iallafall... Så vi får väl se... Var på apoteket å shoppade loss för typ 600 spänn... Hmmm... Järntabletter, astmainhalatorn, ögondroppar, allergimadicin, hostmedicin till Pauline och febersänkande till Felicia...
Sen gick jag och Felicia vidare till synsam, där shoppade jag linsvätska, sen vidare till Lindex där jag shoppade en ny hårborste och sen till konsum å shoppade yoghurt...

hihi tänkte skriva om min shopping eftersom alla andra skriver om shopping varje dag å visar bilder... tyvärr så e batterina slut i min kamera annars så hade jag lagt upp bilder på medicinerna, borsten å linsvätskan... =)

Inte så rolig shopping alltså,men nödvändig...

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du får det underbart på mallis!
Och att barnen blir bra!
Vi väntar på dig här hemma och ser fram emot dina steg!..*L'

2008-04-07 @ 22:09:00
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0