Det blir VAB

Jahapp, det blir VAB imorrn... Felicia har blivit dålig igen med feber och ont i huvudet... Hon var bra på förmiddagen å vi var ute på tomten och lekte och fixade en grusgång mm, sen var det som om någon bara knockade henne och hon ville gå in... Så hon gick in och tittade på tv och när jag sen kom in för att titta till henne så hade hon feber, stackarn... Så nu har hon fått medicin och ska snart gå och sova, men jag år vara hemma med henne imorgon, lika bra... Eftersom hon var dålig inatt oxå så räknar jag me att få sitta uppe med henne lite inatt igen...
Lite tråkigt eftersom jag skulle börja på en ny maskin imorrn på jobbet, men vad ska man göra...
Tror visserligen inte att det kommer vara några problem för mig med den maskinen men iallafall, hade varit bra å ha 2 dagar å gå brevid honom som kör den i vanliga fall... Fåse om det finns möjlighet till det efter min semester...

Nä nu ska ja gå å lägga Felicia å se om hon somnar, hon sov precis på soffan en sväng...

Kommentarer
Postat av: Caroline

stackars felicia! hoppas hon blir bättre snart! kram!

2008-04-07 @ 09:27:00
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0