Sjukt tråkigt

Ska nog döpa om denna blogg till gnällbloggen. Bara massa tråkigt och gnäll hela tiden.

Inte nog med allt annat skit, nu är jag dyngförkyld oxå. Knappt orkat röra mig de två senaste dagarna. Bara legat på soffan. Känns dock liiiite bättre idag. Men långt ifrån bra. 

Jag har tråkigt helt enkelt, ska det bara vara såhär? Livet alltså?! Trivs inte hundra på jobbet, här hemma är det tjafs dagligen mellan alla. Gubben, ungarna och mig. Så irriterande. Jag vill träna å må bra. Orkar inte pga allt skit med kroppen. 
Fåse vad läkaren säger på måndag, om "grejen" i bihålan ska "plockas" bort eller vad det är.

Har inte fått svar från Ersta heller, så där tappar man modet lite oxå.

Nä, allmänt depp alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0