Sköterskan ringde

Jag glömde skriva att sköterskan ringde mej igår... Hon hade pratat med en doktor, och dom kom överens om att dom vill ta fler prover... Så på tisdag ska jag dit och tappa ut lite blod åt dom igen... Sen så fick jag en tid för läkar besök den 7 april... Undrar så vad som kan vara fel... Verkar ju som om sköterskan verkar lite orolig eftersom hon ringde mej samma dag som jag tog proverna... Så man blir ju lite orolig,men ska försöka å inte tänka på det... Det är säkert inget allvarligt... Men högt blodtryck, hög puls och dåliga blodvärden verkar en aning skumt... Sköterskan sa oxå att hon hade pratat me min chef och han hade sagt att dom skulle stå för läkarkostnader, det verkar ju suveränt me tanke på att jag inte är anställd där utan på ett bemmaningsföretag... Ska prata me honom på tisdag om vad som gäller... Spelar egentligen ingen roll, det är ju ens hälsa det handlar om så då kan ja betala själv annars, men det vore ju toppen om jobbet kunde stå för en del av läkarkostnaden...

Var precis ut en sväng å satte upp flera fjädrar, men attans va kallt det var, höll på å förfrysa fingrarna tror ja... Så nu sitter jag inne igen, skulle egentligen behöva städa lite, men känner mej för seg för det... Det får bli lite senare...
Oj nu skiner solen som bara den... Men det är mörkt på himlen så snart kommer nog den beryktade snöstormen hit...

Kommentarer
Postat av: Caroline

oj, hoppas det inte är något allvarligt! men det är ju bra att de tar tag i det.

ha en trevlig påsk! synd att vi missar morgondagen men A är för dålig, tyvärr. kram!

2008-03-21 @ 19:10:11
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: linda

Jag har fjädrar men inget påskris..
måste fixa det i morgonbitti..

Glad PÅsk!

2008-03-21 @ 21:44:59
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Hoppas du fått en god nattssömn!
Och det inte blåst för mycket på dig!

Listan ligger inne!

2008-03-22 @ 08:07:06
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Vad glad din mamma måste vara!
Listan för stegen kommer i morgonbitti!
Hoppas du haft en bra påskafton!

2008-03-22 @ 22:49:17
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0