shoppat

Var på återbesök idag hos läkaren som opererade min hand. Allt såg ok ut men är ju inte hundra % läkt än. Så han ville egentligen sjukskriva mig lite längre.
Men eftersom jag börjar nytt jobb på måndag så sa jag nej. Han gick med på det om jag lovar att höra av mig om det inte funkar.

Var ner till Haninge centrum efteråt och skulle se om jag hittade kläder till mig. Behövs nåt nytt nu när jag börjar nytt jobb. 
Kändes som om jag gick i varenda affär. Men hittade inget till mig. Shoppade desto mer till ungarna.  ☺

Åkte vidare till Port73. Gick i affärerna där oxå. Nada!!!
Tills jag kom till Jula.
Sjyssta träningstights för 99:- 😅😆

Så nåt blev det till mig oxå till sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0