Första dagen

Idag var första dagen på nya jobbet. 
Väääääldigt mycket ny information. Mycket att ta in. 
Och allt verkar superkul. Så numera kan jag titulera mig som barnskötare i BC (bemanningscentrum).
Jag är uppskriven på 7 olika förskolor som jag kommer hoppa in som vikarie på. 
Fick första bokningen och börjar redan imorgon, sen är jag redan bokad på onsdag oxå. Så jäkla nice att vara gång igen. 
Men samtidigt är det lite läskigt oxå. Hihi.


Berättade även för min chef om operationen. Och det var inga problem alls, hon var bara glad att jag var ärlig. 

Så just nu är allt på topp.

Gick föresten grisrundan imorse med Birgitta. Riktigt friskt och skönt. ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0