Soligt

Så härligt väder. Har precis varit ute på en powerwalk på 3,35km... Ville så gärna ta några joggingsteg, men hostan sätter stopp för det =( Likabra å vänta ut förkylningen ordentligt så det inte blir värre igen.

Igår fick som sagt nya fönster, men inte fasen putsade de dom. Han sa att eftersom han hade på lim så måste det få torka. Så att som idag skulle jag kunna putsa dom...Ehhhhh kanske inte. Dom e renare än dom gamla iallafall. =)

Bytte precis plåster på handen oxå. Ser väl sådär ut. Tejpbitarna sitter kvar iallafall.

Kanske inte skulle ha rivstartat virkningen igår,hehe. Men det är ju såå kul.

Sen det här med hemlisbyte, hmmm jag hänger inte med så mycket på ledtrådar och så på fb sidan. Men jag tror inte jag har fått nån, eller jag vet inte.. Äsch svårt det där.

Har varit in på min hemlis sida och kikat lite och skrivit en kommentar, men det konstiga är att jag ser att det står en 1 efter kommentarer, men när jag trycker där så ser jag inte det jag skrivit. Lattjo.. Så undrar om den verkligen kommit fram. Får testa igen lite senare.

Har gjort några fler rutor nu iallafall till min filt, eller om det ska bli en väska, vi får se helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Hemlis

Hej!

Nej, några ledtrådar på fb sidan hittar du inte från mig, hänger inte heller riktigt med i svängarna där. Det är ju ganska många inlägg per dag. Hoppas verkligen handen din läker snabbt och ta det lite försiktigt nu! En liten långsökt ledtråd: jag gillar lila. =) (jag ääääälskar detta detektivarbete)

Kram kram

2012-03-06 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0