Syfestivalen

Idag var det dags för vårens syfestival i Älvsjö. Jag och mamma åkte dit till öppningen, jisses vilka köer det var in, det var det förra gången oxå. Men som tur är så skingrar sig folket ganska bra innanför dörrarna så det var inte så trångt då. Vi gick ett varv och kikade, sen gick vi å åt varsin macka.
Sen började själva shoppingrundan. Kruxet var bara att komma ihåg vart grejjerna fanns som man ville ha.

Köpte två nya virknålar, massa garner hehe. Så sjukt kul när det är typ 10 nystan för 150:-, eller 3 för 100:-,man får så mycket då lixom.
Sen köpte jag även trasmatte remsor, fast det ska inte bli en matta utan en korg...

Ja jag hoppas verkligen min hand blir bra snart så jag kan börja fingra på allt nytt. När jag kom hem så hjälpte ungarna mej att kolla igenom mina garner... Hade visst en hel del,uuups...

Det shoppade jag, fattas två nystan på bilden för dom var till ungarna så dom försvann fort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0