Sportlov

Nu är det sportlov här hos oss. Jag är sjukskriven fortfarande, tills på onsdag ifall inte läkaren jag ska träffa i eftermiddag förlänger det. Har fortfarande ont i handen.
Felicia sitter här brevid mig i soffan och snorar och hostar. Pauline är med sin morfar i husvagnen och har det mysigt med fiske och massa annat skoj. Och Martin jobbar.

Jag sitter typ hela dagarna nu när jag är hemma och kikar runt på massa fina virksidor, har sparat ner en massa fina mönster på olika saker. Jag hoppas verkligen att min hand blir bra snart så jag kan börja göra nåt igen.. Som att jobba kanske,tsss.

Nä men det börjar bli lite tråkigt att inte kunna göra nåt. Tänk om det varit foten jag opererat istället, jisses vad mycket jag hade kunnat virkat då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0