Promenad

Har varit ute å promenerat nu några dagar,så skönt när vägarna nästan är fria från is och snö. Igår var det visserligen väldigt halkigt och kallt. Idag var det blött å ruggigt. Men ändå skönt å komma ut nu när man suttit hemma så länge. Behöver röra på mig, känns som om man bara sitter hemma och blir fet nu. Inge kul.

Imorrn får jag nästa dom om min hand. Ska tillbaka till sköterskan och ska ta bort det dom satte dit sist(tejp,plåster och bandage) så får vi se hur det ser ut. Hoppas det börjar läka ordentligt nu för nu börjar jag tröttna på det här.

En grej jag tänkte tipsa om är appen runkeeper, så himla kul å ha den igång när man är ute och går eller joggar. Den säger till var 5e minut hur långt man gått och vilken snitt hastighet man har.
Det blir verkligen som en tävling med en själv. Blir automatiskt att man går snabbare eftersom man vill få ner snitt tiden. Iallafall jag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0