Ingen riktigt bloggerska

Nä jag kan ju inte direkt påstå att jag är en riktigt bloggerska. Men men, lite sporadiska inlägg kommer ju iallafall...

Som jag skrev i förra inlägget så har vi börjat träna.. Som det ser ut nu så blir det 4 pass i veckan. 3 pass är core pass, visserligen bara 30 minuterspass men riktigt tuffa, bara rygg och magövningar. Sen så är det ett pass boxercise å det är verkligen svinkul. Boxas å sparkas i 75 minuter. Efter det passet är man verkligen helt slut, såå skönt.

Annars flyter allt på bra, råttorna,grisarna och kaninerna mår bra. Ja och barna oxå..hehe.

Känns bara som om man inte hade någon semester i somras, skulle behöva ha semester nu tror jag. Jag och Martin skulle behöva komma iväg en weekend eller nåt. Bara vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0