Långledig

Så skönt med en sovmorron på först en torsdag och sen en fredag oxå.
Igår sov jag visserligen inte så himla länge men iallafall...
I onsdags hade vi pubkväll på jobbet, skitskoj som vanligt. Men några öl för mycket,tsss..
Igår var vi hos mormor och morfar och byggde upp deras carport som rasade i vintras. Så nu är det fixat. Samtidigt som vi fick god mat. Bra byte...

Idag så är jag ledig men Martin jobbar. Så jag och ungarna har en soft dag hemma. Tråkigt bara att det regnar, jag hade tänkt var ute å påta lite i trädgården, men icke då..

Imorrn ska vi hem till brorsan på 30 års kalas. Ska bli trevligt.
Och på söndag blir det nog att bygga staket om vädret tillåter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0