2010

Jaha så var det nytt år nu då.. Vi firade in det nya året ganska så lungt, eller vädigt lugnt kanske man ska säga...

Det blev lite ändrade planer så vi satt hemma och pärlade lite, allihopa, hehe... Riktigt kul att göra pärlplattor.. Jag har hunnit med att göra två tavlor nu... Ska väl påbörja en ny sen, ska bara hitta ett motiv...

Vi åt knödel och stek, gott gott. blev proppmätt... Sen kikade vi på en film, snow buddies... den var skoj hehe.. Det var bara vi i familjen och mamma och Johnny...
När klockan var halv 12 så var vi alla så jäkla trötta, satt bara i soffan å stirrade på tvn,hehe..
Så då gick mamma och Johnny ut till sig... Ungarna somnade redan vid 23 tiden..
Martin gick och la sig och jag la me och läste... Så vid 12 slaget så läste jag däckare och lyssnade på raketer och Martin som snarkade,hehe..

Tycker inte att nyårfirandet är så viktigt längre... Visserligen så firar jag och Martin förlovningsdag på nyår... 8 år hade vi igår...
Men själva firandet med supande och raketer kan man skita i tycker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0