@ work

Jajamen, nu sitter/står/springer man på jobbet igen då, är riktigt trött.. Men det gör inget, sista natten för denna vecka nu, så skönt..
I helgen ska jag åka till mormor och gräva upp lite nejlikor som hon inte vill ha kvar, men dom vill jag ha.. Så det blir att gräva upp och sen gräva ner hemma, hehe...

Sen vet jag inte vad mer som sker, tänkte försöka ge mej ut på en lång promenad iallafall, kanske runt muskan igen, den rundan var mysig och runt milen lång..

Vägde mig faktiskt igår när jag vaknade, hade gått ner 1½ kilo sen jag vägde mej sist för kanske 1-1½ vecka sedan, det är ju bra, ändå har jag inte gjort nåt speciellt, jag tror det har med natt jobbet att göra... Man äter för lite, så det är ju ingen  nyttig viktnedgång direkt.. Lär ju säkert gå upp igen när jag jobbar dag nästa vecka... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0