svampjakt igen

Idag ska jag ge mig ut på svampjakt igen.. Ska se om jag hittar tillbaka till stället vi var på förraveckan,jag och mamma.. Där hittade vi ju en massa små höstkantareller.. Så antagligen så blir det fångst idag, hehe...

Sen vet jag inte vad som sker, Felicia ska på kalas idag iallafall hos en klasskompis, en av hennes bästa kompisar.. Så hon komme få det kul iallafall..
Paketet är inslaget och Felicia har skrivit kortet så nu sitter hon bara och väntar..
Pauline ska få följa med ut i skogen, fast Martin kommer köra henne på 4 hjulingen till det stället vi ska gå upp i skogen på.. Annars så orkar hon nog inte hela vägen.. Men hon e grymt duktigt min lilla tös.. Hon älskar verkligen att gå i skogen..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter trevligt :P

2009-09-06 @ 11:16:59
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0