stickningen och skinnflik

ja man kanske skulle sätta sig med stickningen ett tag nu.. Har inte orkat på hela veckan, har varit som en klubbad fram till 21 varje kväll när jag pallrat mej iväg till jobbet.. Men idag kanske man ska fortsätta lite...

Har försökt pyssla om Felicias hand också, när jag kom till skolan i fredags så kom hon haltandes emot mig med vrickad fot och stort plåster som täckte hela handflatan..
Hon hade lekt med såna där stänger ni vet som är en bit upp i luften som man kan hänga i och snurra runt, hänga kväveck osv.. Och på nåt sätt så hade hon skurit sig i handen så det är en lös skinnflik mitt i handen.. AJ...
Hon fick behålla plåstret över natten så kikade vi på det imorse, såg verkligen inte skönt ut..
När vi skulle ta bort plåstret imorse så satt det fast i "fliken" så hon fick hålla handen i vatten ett tag, då släppte plåstret...
Så nu har vi satt en kompress och sen ett litet bandage för hon kommer ju åt såret hela tiden, nu är det lite vadderat iallafall..
Ja jisses alltså, går hett till på skolorna nu för tiden, men det är sånt som hör till när man är 7 år,hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0