som jag anade

Som jag anade när jag gick och la mig så fick jag knappt sova nåt.. Eftersom dagis är stängt för planeringsdag så har jag Pauline (5år) hemma.
Hade förberett henne redan igår om att jag behöver sova när jag kommer hem. Och när jag kom hem imorse var hon jättesnäll.. Jag ställde risifrutti och färdiga mackor längst ner i kylskåpet så hon kunde hämta om hon var hungrig...
Jag hade lovat henne popcorn oxå.. Något av hennes favorit, så det tänkte jag skulle funka bra, men tji fick jag..

Precis när jag somnat kom hon in, då ville hon se en annan kanal på tvn helt plötsligt... Sen kom hon massa med gånger för att fråga när vi skulle hämta Felicia på skolan... Suck..

Halv tio gav jag upp och gick och la mig här i soffan istället.. Så jag antar att det blir tidigt i säng ikväll,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0