som en tok

Idag har jag sprungit runt som en tok på jobbet och det känns i mina knän kan man ju säga.. Fick springa runt och leta efter olja, springa och leta efter folk som visste vart oljan var, gör en extra omställning på maskinen.. Jisses alltså, och idag kom jag ihåg stegräknaren iallafall..
Och det är ju lite kul och se hur långt jag gick på jobbet, hehe..

Idag blev det hela 21580 steg.. Okej några steg har jag gått här hemma också,men inte många.. Har så ont i ena knät nu.. Det knät bråkar med mej sen jag hade inflammation i det i våras... Kanske skulle kolla upp det igen när jag får tid..

Men nu tänker jag sitta här vid datorn ett tag och sedan ta en dusch.. Sen blir det sängen tidigt idag tror jag..
Pauline e dunderförkyld och har ont i huvudet säger hon, så vi får se om hon är okej nog att gå till dagis imorrn, lillfisen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0