shopping

Idag så började vi röjja lite i sovrummet det första vi gjorde imorse, möblerade om lite,blev kanonbra..

Sen åkte vi mot Länna där vi skulle handla lite, jag skulle kolla på nya gympa dojjor till mej, dom jag haft i åtta år börjar bli liiite slitna,hehe...
Men med våran vanliga tur så var ju alla affärer stängda, ja fattar inte var för dom öppnar så himla sent på helgerna, när de flesta är lediga lixom..
Men iallafall så åkte vi vidare till Huddinge och Kappahl, så ungarna kunde handla för sina presentkort dom fått från min farmor, så nu har dom lite nya kläder igen, alltid bra..
Sen åkte vi vidare till brorsan där vi åt lunch, jättegoda hamburgare...
Busade lite med Emil oxå, så himla go..

Sen åkte vi tillbaka till affären där ja skulle kolla dojjor, hittade ett par skitsköna för 590 spänn, så dom hoppas jag på att dom ska fortsätta vara sköna och hålla i typ åtta år,haha...
Sen vart det matshopping oxå å sen hem..
Nu har vi precis ätit middag å sitter i soffan och jäser,tss..

Och jag fick helt plötsligt en jäkla huvudvärk oxå, skitjobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0