seg dag

Idag var det en riktigt seg dag.. Fanns ingen olja så min maskin var stillastående, suck.. Planeringen på jobbet alltså..
Så jag fixade en massa läckpall, det tog typ hela dagen, förutom ett tvåtimmars möte jag satt på..
Snacka om att jag har ont i huvudet nu.. Var så jäkla varmt och dålig luft i lokalen vi hade mötet så efter det har mitt huvud värkt nåt otroligt..
Men det går väl över såsmåningom...
Var iallafall ett givande möte där man hade en hel del att säga till om, och det är bra..
Kommer gå på liknande möten varje vecka här framöver, det handlar om maskinen jag kör och hur vi ska effektivisera allting för att öka produktionen... Så det är spännande det här..

Nu sitter vi, jag och ungarna, framför tvn och tittar på Felicias stora idol, Hannah Montana,hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0