läkarbesök

Efter en extremt irriterande och jobbigt dag på jobbet, pga dåligt arbete på planeringsavdelningen så slutade jag tidigare eftersom Felicia skulle till skolläkaren idag..
Alla i årskurs ett ska dit på ett besök då dom mäter,väger, kollar syn, hörsel och kollar rygg och mage...
Skitbra tycker jag.. Och dom ville att en förälder ska vara med, vilket också är bra för då kan man ju få en chans att fråga lite och så...
Allt var bra förutom att dom tyckte att hon kisade för mycket när hon skulle kolla synen, och hon har klagat lite här hemma också på att hon ser "mörkare" med ena ögat.. Nu vet man ju inte hur man ska tolka mörkare.. Men när jag berättade det för sköterskan och läkaren så sa dom att dom skulle skicka en remiss till en ögonläkare.. Så vi får se när vi får kallelsen..
Men eftersom typ alla i släkten har problem med synen, dvs glasögon eller linser osv så skulle det inte förvåna mej om det slutar med glasögon för Felicia också.. jag fick mina första när jag gick i 3an..

Kommentarer
Postat av: Ida&Elin - ThePussycats

Hoppas det gick bra med Lillelille Felicia!

2009-09-23 @ 17:55:51
URL: http://thepussycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0