jobbelijobb

Jippi di do dah...
Sitter på jobbet och glor på min maskin, den funkar bra idag så då kan man sitta en stund, skönt... Bara att sitta och lyssna, för man hör mycket på olika ljud om det är nåt som är fel.. Det är bra.. Ibörjan sprang jag runt som en tok, men efter  ett tag så lärde man sig ljuden på dom olika delarna,så om till exempel ett visst pysande blir tyst, då är det flaskresaren osv..

Men trött det är jag.. Är verkligen trött på detta nattskift nu, man är ju knappt människa längre, hade jag bara jobbat natt så hade det nog gått bra, men nu med detta skiftande hit och dit, man blir knäpp helt enkelt...

Nä nu ska ja ta en vända runt maskinen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0