länge sedan

Nu var det länge sen jag skrev, har inte haft tid eller ork..

Är iallafall tillbaka och jobbar nu denna vecka..
år inte riktigt bra ännu, fortfarande huvudvärk och så jäkla trött hela tiden..
Har bokat tid hos företagsläkaren, så nu kommer det bli massa blodprover och så igen.. Var ju där förra året och då visade det sig att mina blodvärden var riktigt låga så jag fick tabletter att käka.. Men blodvärdet steg inte iallafall...
Så nu ska jag dit och be dom göra en riktig koll, för jag tror tröttheten och huvudvärken har mycket med det att göra..
Så den 9e ska jag dit..

Går riktigt bra på jobbet, har gjort en del blandningar själv nu oxå,så det är kul.. Men jag har ju alltid min handledare att fråga.. Fast från och med nästa vecka kommer jag blanda själv, lite läskigt.. Då ska handledaren jobba kväll så då kan jag inte fråga honom heller.. men men, det går nog bra.. bara jag som är osäker på mej själv tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0