haltande Felicia

Hade precis vart in och snackat med min arbetsledare på jobbet om att jag skulle ösa på tills min kollega som jobbar kväll kommer, så att vi skulle hinna me allt som vi ville denna vecka..
Så ringde telefonen, såg att det var från skolan.. Så jag svarade..
Då sa fröken att Felicia hade ramlat från en gungbräda och slagit knät i en sten..
Hon ade jätte ont och hade redan suttit i en halvtimme utan att det kändes bättre...¨
Så jag stängde av min maskin och åkte till skolan för att hämta henne..
Hon haltar en hel del och har ont, men hon kan gå¨hyfsat normalt så jag tror inte man behöver åka till en läkare och kolla upp det.. Tur det..

Var föresten inkallad på ett samtal med Vd + min arbetsledare idag.. Alltid lite läskigt..hehe..
Dom vill att jag ska gå över till en annan avdelning på jobbet och se om jag kan få till några vettiga rutiner och ordning och reda.. För just på den avdelningen så ser det förjävligt ut..
Ska bli riktigt kul.. Ska lära mej miniblanderi.. dvs blanda till oljor, ska verkligen bli kul...
Men jag ska fortsätta vara med i projektet där vi ska öka effektiviteten på linorna... Så nu blir det fullt upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0