utbildning

Har varit lite frånvaranade här några dagar.. Går på truck kurs nu hela veckan..
Var helt slut igår när jag kom hem, är ju inte van att sitta i skolbänken direkt..
Men nu är teoridelen avklarad iallafall...
Har haft två dagar teori som avslutades med ett prov idag.. Det klarade jag fast jag var nervös,hehe... Hade alla rätt till och med, tsss...
Imorrn startar den praktiska delen, då ska vi börja köra truck..
Har fått se banan vi ska köra på,ujujuj.. Verkar lite läskigt faktiskt, men jag hoppas att det ska gå bra... Har ju aldrig kört motviktstruck så det är lite pirrigt faktiskt..
Men som dom andra säger, det ska nog gå bra, bara jag som jagar upp mig själv..
Och han som håller i kursen säger att det är som att köra bil ungefär, och det kan jag ju,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0