tröttsamt

Sitter hemma med en sjuk Felicia även idag.. Börjar bli tröttsamt.. Hon har ont i halsen och huvudet och är alldeles blek..
Jag orkar snart inte längre.. Börjar bli tröttsamt för mej oxå..
Ska til läkarn idag iallafall.. Inte Felicia utan jag, ska ta nya blodprover osv, kolla upp varför jag alltid har ont i huvudet och varför jag är så himla trött hela tiden.. Antar att det har med blodvärdet att göra... Sen att man är med i en massa olika projekt på jobbet som är viktiga, mycket att hålla reda på, mycket som står på spel.. Ska lära mej en ny arbetsuppgift...
Sen så hålla reda på alla tider som har med barna att göra... Föräldra möten, utveckligssamtal, ögonläkare,bvc..
Mitt huvud orkar snart inte me lägre..

Är det den berömda väggen man har i sikte??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0