läkarbesöket

Var ju till läkaren idag på dagen, som tur var så var mamma kvar här så hon kunde ha Felicia hemma, så slapp jag dra med henne dit oxå..
Fick iallafall komma in till en jättetrevligt läkare, först såg han lite skrämmande ut hehe, långt hår, långt skägg, små runda glasögon.. Men han var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad man sa..
Han lyssnade på hjärta och lungor,klämde på magen och halsen osv..
Sen satt vi och pratade.. Jag berättade att jag hela tiden är så ruskigt trött och har huvudvärk varje dag.. Han kollade upp alla mina gamla prover, men tyckte inte att dom var så himla låga som det låtit på de andra läkarna jag träffat för ett år sedan ungefär..
Men han tyckte det lät konstigt att jag var så himla trött.. han frågade ut lite om olika sjukdommar i släkten, berättade det jag kom ihåg, om min mormors alla sjukdommar, brorsan som har diabetes osv..
Sen så sa han att han ville göra en riktig genomgång, dvs provtagningar..
Så jag har idag lämnat 5 rör med blod.. Och ska tillbaka till samma läkare nästa vecka för att få svar... Visar inte proverna någonting så ska han undersöka lite mera... Så det verkar vara en läkare som inte ger sig iallafall..
Det är bra..

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Får ta o kika på den ;) kramar!

2009-11-13 @ 09:10:54
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0