svider

Just nu svider det ganska så bra på min arm, men det går nog över efter en dusch när ja kommer hem...
Ska bli så himla skönt å gå å sova sen, behöver inte ställa larmet för att hämta ungarna... Martin slutar vid 14 så han hämtar dom, hoppas jag får sova ostört då...
Har för mej att gubbarna som bygger vägen e lediga på fredagar eftersom dom jobbar ganska så länge de andra dagarna...
Så kanske, kanske man får sova lite,hehe...

Just nu känner jag mig ganska pigg, men det beror nog på att det är sista natten kan ja tänka mej...

I helgen hoppas vi på fint väder, så man kan fortsätta möblera om bland buskar och träd...
Och så ska jag försöka övertala Martin om att vi ska åka å köpa ett äppelträd oxå, vill ha det, hehe...

Eller så får det bli en grej man kan skriva på önskelistan till bröllopet... Hmmm ska finurla lite på det, kanske är fel årstid å sätta trädet mitt i sommarn, det ska ja kolla upp...
Annars kan vi ju köpa ett nu OCH önska oss ett, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0