Pauline e sjuk

Hon ligger på soffan å yrar å sover om vartannat, 39,5 stannade tempen på... Så ja försökte ge henne alvedon, men vi hade inget bra att blanda ut med, så jag var tvungen å ila förbi affären innan jag hämtade Felicia...

Så nu har jag köpt chokladpudding, yoghurt i olika smaker och apelsin juice, det var det hon ville ha,hehe...
Så nu sitter hon och fösöker få i sej en choklad pudding med flytande alvedon...

Dom gräver för fullt utanför vårat hus just nu, var precis så jag kom ut me bilen... Grävmaskinisten e skit trevlig, han berättar hela tiden vad det är dom gör så han stoppade mej när ja åkte i väg å sa att nu så måste vi åka en annan väg in till tomten, för nu ska dom gräva av våran väg... Men dom har ju gjort en ny fin väg, visserligen bara grus kross änsålänge... Men han sa att vi skulle köra försiktigt för dom hade in kört välten på än...
Sen när ja kom hem å var halvägs in genom dörren så kom han springande å sa att nu hade dom vält vägen,hehe... Riktigt trevlig alltså...


Nä nu ska ja fortsätta försöka få i Pauline medicinen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0