Marknad

Denna helg är det marknad här i Ösmo, massa skit och lite bra grejjer säljs det...
Vi var ner på förmiddagen i regnet med mormor,morfar, mamma och Johnny... Ungarna köpte varsin klubba å Martin köpte ett piercing smycke... Jag hittade ingenting...
Men så var vi ner på eftermiddagen en sväng igen då Gabriella och farbror Adolf var med, då köpte jag ett linne, skitfint... Inte direkt billigt, men jag blir ju snålorvar när man går på marknad hehe...
199:- kostade det... Å ungarna fick varsin gummiaktig boll av mamma och varsin vindsnurra utav farbror Adolf...
Jag kollade lite på piercingar men hittade ingen jag ville ha, ska kika lite mer imorrn istället...


Kommentarer
Postat av: gabriella

hej vart tog texten vägen ?

2009-05-24 @ 00:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0