lördag

Fasen va svårt det ska vara å hitta på rubriker nu för tiden...

Idag har jag iallafall med lite hjälp av en krasslig Martin, grävt upp två thujor och satt dom ute vid dom andra... Ska ta kort på dom någon dag så ni fattar vad jag menar... Sen så körde jag en 7-8 lass me grus till plasten där kryddlandet var förut... Så nu ser det bättre ut än när markduken låg i en hög där bara...
Vi åkte en snabbis förbi Therese å JC där jag hjälpte Therese lite med en figrolitplatta som dom ska ha en pool på...

Sen så åkte vi till Haninge där vi hittade en fin doppresent till Emil som har sitt dop imorgon, köpte oxå en present till brorsan... Och eftersom vi inte kan träffa dom idag (eftersom Martin varit dålig) så får han sin present imorgon på dopet...

Sen har jag fixat lite mer på tomten, grävt upp döda buskar och träd, så satans mycket buskar och träd på tomten, så dom får ju inte tillräckligt med näring för att överleva... Så nu när vi gallrat så kanske dom som står kvar klarar sog bättre...

Och så har jag rensat lite ogräs i växthuset, tänkte att ja ska ta en rajd där inne varannan var tredje dag så det inte kommer så mycket... Och i själva grönsakslandet så måste man nog köra en vända varje helg, men det blir svårt där... Så himla mycket gräs där man inte sått eller planterat...

Jaja vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0