Klagomål

Har visst fått klagomål på att jag inte uppdaterat på länge... =)

Så nu är det dags, har varit så himla trött hela veckan så ja har inte orkat...
Haft möten hit och dit på jobbet så det har blivit lite längre dagar... Å igår var min kollega på möte så jag jobbade tills han var tillbaka så igår blev det 45 minuters övertid, fast det bytte jag mot att jag gick en timme tidigare idag...

Idag var det nämligen avslutningsfest på dagis eftersom det ska stänga i juni... Så i Juni börjar Pauline på ett annat dagis där hon får gå tills hon börjar skolan nästa år... Så det var lite sång å korv me bröd idag...

Just nu står potatisklyftorna i ugnen å köttet ligger på grillen...

Här hemma har vi inte gjort så mycket i veckan, men förra helgen så gjorde vi ju en massa... Nu har vi fixat en häck vid tomtgränsen, alla Thujor tog vi från tomten där dom nästan stog planterade på varandra, så nu är det lite finare inne på tomten, plus att vi fått en fin häck som tomtgräns...

Har rensat lite i grönsakslandet oxå, det behövs ju typ varje dag känns det som...

Och eventuellt är dom berömda sorkarna tillbaka oxå, såg två misstänksamma hål i backen i växthuset häromdagen, men sen har ja inte sett flera... Återkommer om detta...





Pauline och fröken Kicki försöker göra stora såpbubblor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0