Äppelträd

Var ju ner till plantshopen igår å köpte lite blommor som jag kikat på flera gånger... Köpte även en grukplanta och några majsplantor... För mina majsplantor som jag sått själv dog ju, satte ut dom lite för tidigt tror jag...
Och sen så tog sej bara två av mina gurkplantor så jag kände att ja ville ha en till...
Och den jag köpte igår var ju gigantisk om man jämför med mina egna hehe...
Tittade även på ett äppelträd igår när jag var där, men köpte inget då..

Men så åkte jag och mamma ner dit idag, så då slog jag till på äppelträdet... Och lite fler blommor, ska fota det sen när det slutat regna... Tror det var en bra dag och sätta ner ett äppelträd på, eftersom det började spöregna när vi var klara, då slipper jag ju vattna, hehe...

Fråga hon i kassan oxå lite om brudbukett... Hon tipsade mej om att googla runt lite för att se om jag hittade något intressant som jag kunde tänka mej, och att jag skulle komma tillbaka och prata med dom när jag hade några olika varianter som jag kunde tänka mej...

Har hittat några blommor jag skulle vilja ha med...

bland annat dessa:

Kalla heter dom.

Sen kan jag tänka mig dessa:


Min idé är att dom vita pionerna ska vara själva basen och sen ska dom orange kallorna sticka upp lite grann...
Tänkte ja skulle prata med dom på plantshopen lite om det, om dessa blommor går att få när jag vill ha dom...

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

det bästa är verkligen att googla runt för att få inspiration!



min kostade 800 har jag för mig eftersom bindningen var så lätt, men stället jag först hade beställt på skulle ta 1200 minst, så det kan löna sig att ringa runt och fråga!



kallor är verkligen vackra, funderade på att ha det först =)



kram!

2009-05-22 @ 17:41:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0