sprungit å sått

Dagen började med frukost, tadaaa... Hehe nä men skämt å sido, efter frukosten åkte vi mot Huddinge... Skulle hjälpa min farmor med en vardaglig grejj som hon inte klarat av nu när hon brutit handleden å går med gips...
Sen traskade jag över till min mormor där vi satt å snackade lite... Efter det så åkte jag, martin å ungarna å shoppade lite...
Martin och Felicia gick å shoppade nya dojjor å jag å Pauline gick åt ett annat håll å shoppade såjord och torvkrukor...

Efter det blev det lunch på Mc... Sen vidare hem till therese där vi fikade å Martin körde hem sin golf... Jag å ungarna var kvar en stund å tjattrade..
Hem å ungarna cyklade, jag sådde en massa olika fröer bland annat gurka, tomat, majs å lite olika blommor...

Sen la jag mej på soffan men blev rastlös så jag grabbade mp3 spelaren å drog på mej gympadojjorna å gick ut å sprang... Japp ni läste rätt... Jag sprang... hehe...

Det konstiga är att på gympan på måndagar å onsdagar så orkar man springa flera varv runt hallen, men utomhus orkar jag inte lika långt... Men jag tror att jag kommit på varför... JAg springer mycket snabbare när ja springer själv, i hallen är det ju så mycket folk så det blir inte lika snabbt...

Men skitsamma, springa varvat me gå snabbt är nog bra det me... Skönt var det iallafall... Även om man såg ut som ett halvdött astma anfalldrabbat spöke när man kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0