Inte sjuk själv

Det slår aldrig fel, jag kan aldrig vara hemma själv å bara ta det lugnt när jag är sjuk. Det var väldigt länge sen iallafall..
Okej, jag fick en dag igår, men känner att jag hade behövt en dag till ensam på soffan...
Men så vaknade Pauline upp och sprang till toan å kräktes... Sen har hon kräkts engång till nu på morronen...
Så det blir inge dagis för henne idag...

Förhoppningsvis kan jag hålla henne still i soffan eller i sängen så jag får vila oxå... Men det verkar som om det inte ska vara några problem, för hon ligger här brevid i soffan under en filt och är ynklig...

Jag tror inte det är någon kräksjuka utan hennes mage som spökar igen... Hon har otroligt lätt för att bli hård i magen, så nu får vi försöka få bukt med det igen...

Jag slipper vabba iallafall eftersom jag själv e hemma å sjuk från jobbet... Annars hade det varit pinsamt, har ju i princip bara vabbat iår å knappt jobbat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0