tar tillbaka

det där om "vilket väder" för nu är det ju pissväder... Men det behövs, så slipper man vattna alla växter ute,hehe..
Fast i växthuset måste jag ju vattna sen så mina gurkor, tomater å paprikor klarar sig...
Fast det gör jag lite senare...

Nu har dom lagt på trafiken på lokalgatan utanför hos oss,så dom kan fixa me motorvägen...
Hoppas nu bara att det inte ska bli några problem för oss att komma in och ut... Det återstår att se...
Martin har hämtat brevlådan idag oxå, för där den stog och har stått hela tiden var ingen bra plats för den längre eftersom lokalgatan går där, så nu har vi den precis utanför tomten istället,slipper man dom långa promenaderna till brevlådan varje dag, haha, (typ 100 meter)

Imorgon ska min skänk komma hem, hoppas den är fin... Måste visserligen montera den först men de ska bli skoj... Kommer bli sååå fint i köket sen... Sen är det bara överskåpen som ska införskaffas oxå...
Men det tar vi senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0