Snart helg

fast vad gör det då man ska jobba hela helgen, HA!!!

Men men lite extra pengar gör ju ingen skada direkt...
Jobbar ju natt nästa vecka så det blir natt redan i helgen, så då missar jag ett kalas denna helg oxå...
Fast jag e ju ledig på fredag... DÅ ska ja till tatueraren vid 10, sen hoppas jag att vi blir klara ganska skapligt så ja kan gå å klippa mej oxå... Om det blir några pengar över,hehe...

Det som grämer mej nåt otroligt just denna vecka är att jag missar Felicias skolavslutning, så himla tråkigt... Skulle så gärna vilja gå,men det är imorgon och eftersom ja e ledig på fredag kan ja inte ta ledigt imorrn, riktigt ledsen över det är jag...
Men jag har pratat me Felicia å vi ska ha lite kalas första dan på semestern istället... Då har Felicia beställt smörgåstårta å Pauline har beställt gräddtårta, hihi...
Så Felicia e nöjd med det iallafall, bara ja som mår dåligt över att inte kunna gå imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0