midsommar och shoppat

Igår så hade vi lite midsommar firande här hemma... Det var vi, mamma, Johnny, Gabriella och Nalle... Skittrevligt...
Jag,mamma och Johnny delade på 4 flaskor vin... Kanske inte så mycket i allas öron men för att vara oss..hehe

Idag så åkte jag och mamma på en shoppingtur för att hitta diverse grejjer till bröllopet... Vi fick tag i det mesta förutom en grej som mamma ska handla på ett annat ställe senare... Och ett partytält ska också införskaffas...

Men dekorationsgrejjer har vi nog så det räcker nu, fick tag i en massa fina grejjer... Kommer nog bli jättefint...

Det roligaste var nog i kassan när man lastade upp alla grejjer, allt gick i orange ton,hihi.... Kommer bli tjusigt...

Nu ska jag bara ta det lugnt, har fortfarande ont i huvudet och i halsen... Huvudvärken tror jag kommer från nacken, för den har jag grymt ont i...
Hoppas bara det går över tills på måndag så man kan gå å jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0