Måndag kväll

Hade en riktigt lugn dag på jobbet idag, mest för att jag fick gå å vänta på flaskor som skulle ha kommit vid 11 men kom vid 14... En aning irriterande...
Fick även reda på att det kommer bli helg jobb nu i helgen igen... Jag sa ja till det den här gången, mest för att jag är ledig på fredag... Som en liten kompensation för det...

När jag hämtat barna efter dagis å skola så började jag bygga ikea skåp som mamma handlat idag... Hon skulle dit så då skickade vi med en lista hehe...

Så nu har vi fina överskåp ovanför skänken... Riktigt tjusigt blev det...
Så vi får se vilken dag vi ska ta ner porslinet från vinden å ställa det i skåpet... Ska ställa dit min kaffeservis bland annat...

Å ljust å fint blev det i köket oxå när det gamla vitrinskåpet åkte ut...

Ska fota sen någon dag så ni får se...

Idag fick vi ytterligare svar på inbjudningarna till bröllopet, skoj skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0