Gäller att passa på

Såfort jag lämnat ungarna imorse så åkte jag hem, gjorde kaffe å käkade en macka, intressant va? haha...

Nä men jag kände mej ganska pigg, hade bestämt mej redan igår att jag skulle vara hemma idag oxå för att vila...
Så efter jag ätit så började jag städa i badrummet, vi hittade en liten myrarme där igår, så vi sprayade på myrdödare där,men det är ju inte så nyttigt så jag städade upp ordentligt... Skurade osv... När ja ändå höll på så dammsög å skurade jag även hall, vardagsrum och kök...

Sen kom den som ett brev på i brevlådan (ja vi har brevlåda,hahaha) huvudvärken... Så nu har ja precis tagit ipren å satt mej i soffan, hostan kom tillbaka oxå...
Jag kanske bara skulle ha tagit det lugnt idag, suck...

Fortfarande några som inte svarat på inbjudan, men vi har ju första juli som slutsvarsdatum...
Hur gör man med dom som inte svarar alls? Räknar man med dom eller ska man inte räkna med dom?

Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!!

Tycker sånt där är såå dåligt. När folk inte kan svara på inbjudan! Men det är klart sista datumet hade inte varit än va?

Vet inte om man ska räkna eller inte med dom. Men det är väl lika bra. För oftast kommer dom ju någon vecka innan då istället och säger; oj förlåt men vi kommer gärna..

Då får se till och bli frisk nu så du inte är sjuk till bröllopet... Fast det är ju ett tag kvar.. =o)

KRAM Emma

2009-06-24 @ 18:37:07
Postat av: Carmen

Hallå!

Ja det där med att få svar kan gå trögt men sen kan det ju vara så att alla kanske inte ens fått sin inbjudan heller, postgången kan man ju inte alltid lita på tuvärr. Jag brukar svara direkt när jag får sånna inbjudningar för man vet oftast om man kan/vill gå så länge man inte har nått bokat just det datumet.



2009-06-25 @ 09:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0