Bröllop

Mycket bröllopssnack nu för tiden, tycker man läser om bröllop över allt, såg just ett program på tv... "Don´t tell the bride" hette det... Verkade ju skitbra... Bruden fick inte bestämma något, dom bodde isär 4 veckor innan bröllopet å brudgummen planerade allt, tom brudklänning och underkläder...
Verkar ju skitsoft...
Mitt stora problem just nu är musiken i själva ceremonin... Vill inta ha dom vanliga låtarna, typ "det vackraste"
eller någon annan kyrklig ingångsmarsch...
Både jag och Martin gillar ju rock, och rockballader... Men oftast så är ju texterna så himla hårda även fast det är ballader... Typ "gå vidare om jag dör" osv... Verkar ju inte så lovande kanske...

Men jag tror vi är ganska klara med vilka låtar vi ska ha med.. Måste bara ta det med vigselförättaren så han inte blir chockad när han kommer hit,haha...

Vill inte riktigt skriva ut låtarna än men kan ju skriva grupperna eller sångarna...

Takida
Kizz
Josh Groban

Sen har vi en låt som många har sjungit som vi inte riktigt vet vilken variant man ska ta...

Har bara ett ord just nu:

HJÄLP!!!


Föresten så gifter min ena kusin idag...

Grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0