blommor och sol

Vilket härligt väder det varit nu i några dagar... Synd att man inte kan njuta fullt ut av det... Ligger mest inne på soffan...
Fortfarande hostig och ont i huvudet så det är lite jobbigt med solen...
Ska hämta ungarna lite tidigare idag så dom kan få bada i poolen... Runt 20 grader är det där i nu, skönt... Jag var i en sväng i söndags, men har inte vågat gå i nu eftersom jag e sjuk...

Igår skulle mamma ner till plantshoppen så då hakade jag på för att prata om brudbuketten... Hade ju pratat med dom tidigare men inte bokat nåt... Efter att ha kikat runt på nätet så ville jag prata me dom igen...

Så nu är det bestämt vilka blommor jag ska ha och hur den ska vara formad osv... Tyvärr kunde hon inte garantera den ena blomsorten just då... Men vi valde ett andra alternativ ifall hon inte får tag i dom... Kommer bli skitfint...

Å ungarna ska få varsin liten minibukett oxå att bära... Hoppas nu inte att dom bangar ur,hehe... Vill att dom ska gå med oss fram iallafall, sen om dom inte står med hela tiden gör inget... Jaja det får vi se den dagen,hehe


Nu ska ja ta en ipren å vila lite innan ja ska hämta ungarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0