Ynkliga män

Hur kommer det sig att killar alltid är så ynkliga när dom är sjuka? Oc att dom kan somna överallt om dom är trötta..

Martin var skitsur häromkvällen för att jag var så trött så ögonen gick i kors vid 20 tiden, så då gick jag och la mig.

Men sen igår när vi var hemma hos min mormor och morfar så gnällde han att han var trött, så han satt och sov i en fåtölj, trevligt.. Sånt skulle jag aldrig kunna göra, typ sitta och sova hemma hos hans mamma eller nåt.

Sen idag så har han ont i magen, visst han har problem med laktos och så vidare, men det ska alltid vara så ynkligt så man blir galen..

När jag är sjuk, då måste jag iallafall upp tidigt på morronen och fixa iordning ungarna, köra dom till skola och dagis, sen hämta dom.. Kolla upp vad vi ska äta till middag och så vidare...
Hmm...


Japp detta var ett irriterande inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0