vet ej

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu, fullt upp hela tiden.
Jobbar ju ganska mycket just nu som jag typ skrivit om varje dag.
Sen så fyller min äldsta dotter, Felicia, år på torsdag så då ska vi ha lite kalas på kvällen, så det blir till att ila hem från jobbet och fixa en tårta..

Sen så kommer det lite mer folk på fredagen och ska käka middag här...
Sen så kommer ytterligare några på lördag.. Fullt upp alltså..


Men vet ni, snart har jag semester,tjohooo...
Första vecka på semestern kommer nog gå åt till att förbereda och shoppa det sista inför bröllopet... Men efter bröllopet kan man nog slappa lite,hehe...


Kommentarer
Postat av: Helena

oj vad du verkar ha fullt upp, får oxå semester veckan innan bröllopet... känner som du.. efter bröllopet får vi slappna av ordentligt :-)

Ska ni åka på någon bröllopsresa??



kramis Helena

2009-07-21 @ 20:26:34
URL: http://leetaah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0