trött

Usch för att jobba kväll och sluta 23, inte direkt så jag får sova längre på mornarna för det. Barna vaknar ju tidigt iallafall.

Allt gick bra på jobbet fram till halv tio då ena delan av maskinen började krångla som sjutton, så sista 1½ timmen gick åt till att försöka få ordning på det..
Kom hem straxt efter 23, satt vid datan en stund sen gick jag och la mej..

Hade svårt att somna, min fot gjorde ont...
Men hade väl i princip precis somnat när min telefon ringde, hann inte svara men såg att det var nån från jobbet. Skulle precis sätta på ljudlöst när det ringde igen..
Då var det lagerchefen (alltså inte min chef).
Hon hade fått samtal från securitas att det var nåt konstigt högt ljud i hallen där maskinerna står.
Så jag fick åka till jobbet, hon fick inte tag  i nånannan... Suck...
Så jag ringde upp väktaren å sa att jag var påväg, helt jäkla nyvaken..
Det visade sig att det var en luftslang till fyllaren på en annan maskin som hade släppt, så den låg å blåste luft rakt ner i ett olje kar, så det sprutade olja... men det kunde jag ordna som tur var...
men nu är jag trött...


Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart mamma ♥

Haha, där ser man :)

23 juli 2009.. Längtar så enormt!

Själv fyller jag år den 21 juli,

så jag är glad över att bebis inte

tas ut den dagen, hihi.

2009-07-15 @ 20:42:55
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0